Najčešća pitanja i odgovori

Potrebna vam je pomoć, ali nas nemate vremena nazvati?

Pročitajte najčešća pitanja koja se odnose na način kupovine Natura Vita proizvoda i njihovu dostavu.

1. Proizvod mi je potreban hitno. Kada će paket stići ako ga naručim danas?

Putem interneta ili našeg kontaktnog centra naručen proizvod koji je na zalihi stiže na vašu adresu u roku od 5-8 dana.

2. Nikada nisam naručivao/la kod vas. Kakav je postupak kupovine?

Velika nam je čast i zadovoljstvo što ste odlučili izvršiti svoju prvu narudžbu kod nas. Dakle, postupak kupovine je ovakav:

Potražite proizvod koji želite i koji odgovara vašim potrebama te ga dodajte u košaricu. Otvorit će vam se prozorčić nudeći vam dvije mogućnosti – da nastavite s kupovinom ili zaključite kupovinu. Izaberite onu koja vam više odgovara.
Zatim pažljivo pregledajte košaricu i kliknite na gumb »nastavi s unošenjem podataka«.
Izaberite dostavu i način plaćanja.
Na samom kraju pažljivo pročitajte podatke o svojoj narudžbi i potvrdite svoj izbor.
Najkasnije u roku 5-8 dana vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste naveli kod naručivanja. Paket će vam dostaviti GLS dostavna služba.
Previše komplicirano? Pogledajte proces kupovine ovdje >> http://www.sensilab.hr/proces-kupnje
3. Kakav način dostave nudite?

Proizvod možete preuzeti na adresi koju ste naveli kod naručivanja. Kod kupovine iznad 300 kuna dostava je besplatna.

4. Kakav je način plaćanja?

Platiti možete putem opće uplatnice, internet bankarstvom, paypalom ili pouzećem.

5. Kakvi su troškovi dostave?

Za narudžbe u vrijednosti do 300 kn dostava iznosi 25,00 kn, a za narudžbe u iznosu od 300 ili više kn dostava je sasvim besplatna.

6. Što ako mi pošiljka ne stigne u najkasnijem roku od 8 dana od narudžbe?

Stanje svoje pošiljke možete provjeriti pozivom na broj +385 1 2042 672. Dodatno, slanjem e-maila na podrska@naturavita.hr možete dobiti kod za praćenje svoje pošiljke uz koji u svakom trenutku možete saznati status svoje pošiljke kod dostavne službe (GLS dostavna služba).

7. Vaš proizvod koristim već 10 dana, no nisam primjetila nikakve rezultate. Mogu li ga vratiti?

Svi Natura Vita proizvodi imaju deklaraciju i mogu se uredno prodavati na teritoriju Hrvatske. Proizvedeni su pod strogim nadzorom u proizvodnji i u skladu su s najvišim standardima GMP što je jamac za 100 % sigurnost i učinkovitost proizvoda. Međutim, svako tijelo je specifično i može se dogoditi da vam neki proizvod jednostavno ne odgovara.

U tom slučaju možete iskoristiti 30-dnevnu garanciju na zadovoljstvo. Ako u 30 dana, nakon korištenja proizvoda nećete biti zadovoljni učinkom, vratite nam kutije (bile one prazne ili na pola pune), a mi ćemo vam vratit novac. Ako se za to odlučite možete nas kontaktirati na telefonski broj 098 60 50 40 ili putem elektronske pošte na podrska@naturavita.hr

8. Potrebna vam je pomoć kod odabira proizvoda, želite poboljšati svoje zdravlje, no ne znate gdje bi započeli?

Uvijek se možete obratiti našim stručnjacima. Vrlo rado će vam pomoći na putu do zdravlja!

Niste pronašli pravi odgovor?

Nazovite nas na broj 098 60 50 40 ili nam pišite na podrska@naturavita.hr

Bit će nam drago odgovoriti na sva vaša pitanja!