Najčešća pitanja (FAQ)
Najčešća pitanja i odgovori
Potrebna vam je pomoć, ali nas nemate vremena nazvati? Pronađite najčešća pitanja i odgovore koja se odnose na način kupovine naših proizvoda i njihovu dostavu.
1. Proizvod mi je potreban hitno. Kada će paket stići ako ga naručim danas?
Putem interneta ili našeg kontaktnog centra naručeni proizvod koji je na zalihi stiže na vašu adresu u roku od 2-8 dana.
2. Nikada nisam naručivao/la kod vas. Kakav je postupak kupovine?
Velika nam je čast i zadovoljstvo što ste odlučili izvršiti svoju prvu narudžbu kod nas. Dakle, postupak kupovine je ovakav:
- Potražite proizvod koji želite i koji odgovara vašim potrebama te ga dodajte u košaricu.
- Otvorit će vam se prozorčić nudeći vam dvije mogućnosti – da nastavite s kupovinom ili zaključite kupovinu. Izaberite onu koja vam više odgovara.
Zatim pažljivo pregledajte košaricu i kliknite na gumb »nastavi s unošenjem podataka«. - Izaberite dostavu i način plaćanja.
- Na samom kraju pažljivo pročitajte podatke o svojoj narudžbi i potvrdite svoj izbor.
- Najkasnije u roku 2-8 dana vaš će paket biti dostavljen na adresu koju ste naveli kod naručivanja. Paket će vam dostaviti DPD dostavna služba.
3. Kakav način dostave nudite?
Proizvod možete preuzeti na adresi koju ste naveli kod naručivanja. Kod kupovine u vrijednosti iznad 40,00 eur dostava je besplatna.
4. Koji načini plaćanja su dostupni?
Platiti možete na slijedeće načine:
- Karticama Visa inspire, Visa premium, MasterCard i Maestro
- PayPal
- KEKS Pay
- Putem virmana ili opće uplatnice
- Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
5. Koji je iznos troškova dostave?
Za narudžbe u vrijednosti do 39,99 eur dostava iznosi 4,50 eur, a za narudžbe u iznosu od 40,00 eur ili više dostava je sasvim besplatna.
6. Što ako mi pošiljka ne stigne u najkasnijem roku od 8 dana od narudžbe?
Stanje svoje pošiljke možete provjeriti na linku za praćenje narudžbe koji ćete primiti u SMS poruci čim je narudžba zaprimljena kod dostavljača. Dodatno, slanjem e-maila na podrska@naturavita.hr možete dobiti kod za praćenje svoje pošiljke uz koji u svakom trenutku možete saznati status svoje pošiljke kod dostavne službe (DPD dostavna služba).
7. Potrebna vam je pomoć kod odabira proizvoda, želite poboljšati svoje zdravlje, no ne znate gdje bi započeli?
Uvijek se možete obratiti našim stručnjacima na podrska@naturavita.hr ili telefonski na 098 60 50 40. Vrlo rado ćemo vam pomoći u odabiru!
Niste pronašli pravi odgovor?
Nazovite nas na broj 098 60 50 40 ili nam pišite na podrska@naturavita.hr
Bit će nam drago odgovoriti na sva vaša pitanja!